Teooria

Iga inimene reageerib koormusele veidi erinevalt. Seetõttu ei ole võimalik luua universaalset treeningplaani, mis sobiks igaühele. Tippsportlase kava ei sobi kindlasti algajale ja harrastaja kava järgi ei ole võimalik treenida olümpiavõitjaks. Ka sarnase tasemega sportlaste koormustaluvus, taastumise kiirus, hapnikutarbimise võime ja muud näitajad on küllaltki erinevad, mistõttu ei saa alati kindel olla, et sõbra peal töötanud plaan ka Sinule sobib.

Seetõttu oleks parim lahendus tellida endale individuaalne treeningplaan, mis valmiks sportlase ja treeneri omavahelisel suhtlemisel ning mis arvestaks sportlase eripärasid. Valiku erinevatest treeneritest leiad siit.

Kui soovid ise veidi süveneda treeningõpetusse, treenituse tekkimise mehhanismidesse ning kasutada või enda jaoks kohandada mõnd konkreetset treeningplaani, siis leiad palju huvitavat ja vajalikku järgnevatest punktidest.

 

Sporditreeningu printsiibid
Superkompensatsioon ja ületreeningusündroom
Vigade parandus – rulluisutamise põhitõed
Psühholoogiline ettevalmistus rulluisuvõistluseks